Det som hände.

Det hände. Det hände mig, det hände oss, inte minst dig. Hur länge gick du och tänkte på döden innan du valde den? Hur länge mådde du dåligt? Du måste ha varit fruktansvärt ensam med dina tankar. Det som gör så ont var att du inte berättade, att allt bara kom som en jävla smäll, en jävla chock. VARFÖR? Fan K, varför? Vi var ju SÅ många som älskade dig. Så många som fortfarande älskar dig. Så sjukt många som saknar dig. Detta är ofattbart. Jag förstår inte, jag kommer aldrig att förstå.

Älskar dig K!
din syster

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint att du orkar dela med dig och synliggöra din kärlek och saknad. Jag önskar dig allt gott!



Värme och ljus

2010-01-03 @ 10:35:58
URL: http://allalivetssidor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0